dimecres, 12 de maig del 2010

La meva escola

Hola sóc l'Andreu i estic convidat a l'Aula d'Acollida i vaig a 5é. Us parlaré de la nostra escola.
El nom de l'escola és Baldiri Reixac.
Tinc molts amics a l'escola,però el meu millor amic és en José.
La meva tutora és la Neus que fa moltes classes amb nosaltres.També hi ha altres mestres que són l'Estel que ens fa música, la Susana que ens fa Castellà i ciutadania, la Mireia que ens fa Educació Física i la Pilar que ens fa Anglès.També anem a la Biblioteca amb la Victòria.
La nostra escola és genial pels seus patis i pel seu entorn ja que està situada dins del Parc Güell.
Aquí hi vivia el compte Güell i va dissenyar tot el parc el senyor Gaudí.
Una forta abraçada del vostre company,

Andreu Marco Ortiz
alumne de 5è

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu escriure els vostres comentaris aqui: