dimecres, 12 de maig del 2010

Les meves mascotes.


Hola soc en Ferran Gonzalez i estic convidat a l'aula d'acollida.
Us explicaré com son les meves mascotes un hamster que es diu Ferran Junior,una gossa que es diu Prenda i finalment una tortuga que es diu Corri.
El meu hamster es de raça Xinesa,és petitó i de color gris,és juganer i li agraden molt les panses.
La Prenda és la meva gosseta, de raça "JAK RUSSEL TERRIER",ja té 12 anys!
Que per una persona en són 80.Descansa molt però quan bol es juganera.
La meva tortuga es mascle i es diu Corri, de raça Russa, viu a la terrassa encara que a casa meva tenim jardí (és per tenir-la controlada), li encanta l'enciam i la poma.

Espero que us hagi agradat la meva redacció.

la fotografia que veureu a continuació el hamster gris és el meu i esta amb el hamster de una amiga meva.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu escriure els vostres comentaris aqui: