diumenge, 22 de novembre del 2009

Escric coses sobre mi i sobre la la meva vida.

Em dic Fatima.

Tinc set anys.

Faig segon de primària.

Soc de Paraguay i he vingut aquí a Catalunya perquè el meu pare aquí treballa bé.


El meu esport preferit es el bolei i el hambol.

Aqui ja tinc moltes amigues i ja parlo el Català.

No sóc alta ni baixa. Tinc els cabells llargs, negres i llisos.

El meu color preferit es el rosa i el fucsia.

Tinc una germana.

M'agraden les fruites següents: el raïm,la síndria, la pinya i la mandarina.


Avui he portat un xandall ,uns mitjons blancs i uns sabatilles esportives blanques i blaves i una samarreta blanca.

M'agrada viure a Barcelona però a vegades enyoro el meu país.




MªFatima Delgado Mallorquín

CEIP Baldiri Reixac

4 de Desembre

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu escriure els vostres comentaris aqui: